logo

            KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASINA İLİŞKİN AYDINLATMA METNİ
            Mindland  olarak 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’na göre veri sorumlusu sıfatıyla işlediğimiz kişisel verilerinizin güvenliğine değer veriyoruz. Bu nedenle sizleri kişisel verilerinizin işlenmesine ilişkin olarak bilgilendirmek isteriz.

            Mindland, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”) Madde 10’dan doğan aydınlatma yükümlülüğünü yerine getirmek amacıyla aşağıdaki açıklamaları müşterilerinin ve Mindland’nin web-sitesini, masaüstü ve mobil uygulamalarını kullanan 3. kişilerin dikkatine sunar.

            Mindland işbu Kişisel Verilerin Korunması Hakkında Açıklama Metnini yürürlükteki mevzuatta yapılabilecek değişiklikler çerçevesinde her zaman güncelleme hakkını saklı tutar.

            1. Mindland’nin Kişisel Verileri Toplamasının Yasal Dayanağı

            Müşterilerimizin kişisel verilerinin kullanılması konusunda çeşitli kanunlarda düzenlemeler bulunmaktadır. En başta KVKK ile kişisel verilerin korunması esasları belirlenmiştir. Ayrıca 6563 Sayılı Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun da kişisel verilerin korunmasına ilişkin hüküm içermektedir. 5237 Sayılı Türk Ceza Kanunu hükümleri yoluyla da kişisel verilerin korunması için bazı hallerde cezai yaptırımlar öngörülmüştür.

            Mindland, kişisel verileri https://mindland.com.tr web sitesinden, web sitesinin masaüstü ve mobil uygulamaları, sosyal medya hesapları, çerezler, çağrı merkezi, idari ve adli makamlardan gelen tebligatlar ve sair iletişim kanalları aracılığıyla işitsel, elektronik veya yazılı olarak, şirketimiz ile ticari ilişki kurmak, iş başvurusu yapmak, teklif vermek gibi amaçlarla; kartvizit, özgeçmiş (cv), teklif vermek ve sair yollarla kişisel verilerini paylaşan kişilerden alınan, fiziki veya sanal bir ortamda, yüz yüze ya da mesafeli, sözlü veya yazılı ya da elektronik ortamdan, KVKK da belirtilen kişisel veri işleme şartlarına uygun olarak ve işbu Kişisel Verilerin Korunması Hakkında Açıklama metninde belirtilen hukuki sebepler doğrultusunda toplamaktadır.

            Diğer yandan, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nden doğan yükümlülüklerimizin ifası amacıyla verilerin toplanması ve kullanılması gerekmektedir.

            2. Kişisel Verilerin Toplanmasında Kullanılan Yöntemler

            https://mindland.com.tr web sitesi masaüstü ve mobil uygulamalardan işlem yapan müşterilerimizin verdikleri veriler, müşterilerimizin rızaları ve mevzuat hükümleri uyarınca Mindland tarafından işlenmektedir. Keza,

            Telefon yoluyla tarafımızla iletişime geçilmesiyle Tarafınızla imzalanan sözleşmeler aracılığıyla,
            Web sitemiz üzerinden her türlü işlem için doldurulan elektronik formlar ile,
            Tarafınızca fiziki yollarla teslim edilen belgeler aracılığıyla,
            E-posta, telefon, posta veya diğer telekomünikasyon ve iletişim yazılımları aracılığıyla yapılan başvuru, sipariş, talep, şikayet, görüşme, bilgilendirme ve her türlü belge ve kayıt aktarımı faaliyetleri vasıtasıyla,

            Sosyal medya hesaplarımızdan tarafımızla iletişime geçmeniz ile
            Fiziki bankacılık işlemleri veya mobil bankacılık uygulamaları ile elde edilen müşteri verileri, müşteri rızası ve mevzuat hükümleri uyarınca kurumumuz tarafından işlenmektedir.

            Mindland ‘e ait olan https://mindland.com.tr web sitesi çerez (cookie) kullanan bir sitedir. Çerez; kullanılmakta olan cihazın internet tarayıcısına ya da sabit diskine depolanarak söz konusu cihazın tespit edilmesine olanak tanıyan, çoğunlukla harf ve sayılardan oluşan bir dosyadır.

            Kurumumuz https://mindland.com.tr ziyaretçilerine daha iyi hizmet verebilmek amacıyla ve yasal yükümlülüğü çerçevesinde, çerez politikasında belirtildiği gibi işbu Kişisel Verilerin Korunması Hakkında Aydınlatma Metninde belirlenen amaçlar ve kapsam dışında kullanılmamak kaydı ile gezinme bilgilerinizi toplayacak, işleyecek, üçüncü kişilerle paylaşacak ve güvenli olarak saklayacaktır.

            https://mindland.com.tr çerezleri; günlük dosyaları, boş gif dosyaları ve/veya üçüncü taraf kaynakları yoluyla topladığı bilgileri tercihlerinizle ilgili bir özet oluşturmak amacıyla depolar. Kurumumuz size özel tanıtım yapmak, promosyonlar ve pazarlama teklifleri sunmak, web sitesinin, masaüstü ve mobil uygulamanın içeriğini size göre iyileştirmek ve/veya tercihlerinizi belirlemek amacıyla; site üzerinde gezinme bilgilerinizi ve/veya site üzerindeki kullanım geçmişinizi izleyebilmektedir. Çerezlere, çerez politikasında belirtildiği gibi web sitemiz üzerinden her zaman sınırlama getirebilirsiniz veya tercihlerinizi değiştirerek çerez kullanmamıza izin verebilirsiniz. https://mindland.com.tr çevrimiçi ve çevrimdışı olarak toplanan bilgiler gibi farklı yöntemlerle veya farklı zamanlarda site üzerinde sizden toplanan bilgileri eşleştirebilir ve bu bilgileri üçüncü taraflar gibi başka kaynaklardan alınan bilgilerle birlikte kullanabilir.

            3. Kişisel Verilerin Kullanım Amaçları

            Mindland, mevzuatın izin verdiği durumlarda ve ölçüde kişisel bilgilerinizi kaydedebilecek, saklayabilecek, güncelleyebilecek, üçüncü kişilere açıklayabilecek, devredebilecek, sınıflandırabilecek ve işleyebilecektir.

            Mesafeli Satış Sözleşmesi ve Tüketicinin Korunması
            sözleşmelerin koşullar, güncel durumu ve güncellemeler ile ilgili müşterilerimiz ile iletişime geçmek, gerekli bilgilendirmeleri yapabilmek ve üstlenilen yükümlülükleri ifa etmek,

            Elektronik (internet/masaüstü, mobil vs.) veya fiziki ortamda işleme dayanak olacak tüm kayıt ve belgeleri düzenlemek, Kamu güvenliğine ilişkin hususlarda talep halinde ve mevzuat gereği kamu görevlilerine bilgi verebilmek,
            Müşterilerimize daha iyi bir alışveriş deneyimini sağlamak, “müşterilerimizin ilgi alanlarını dikkate alarak” müşterilerimizin ilgilenebileceği ürünlerimiz hakkında müşterilerimize bilgi verebilmek, kampanyaları aktarmak,

            Müşteri memnuniyetini artırmak, web sitesi, masaüstü ve mobil uygulamalardan alışveriş yapan müşterilerimizi tanıyabilmek ve müşteri çevresi analizinde kullanabilmek, çeşitli pazarlama ve reklam faaliyetlerinde kullanabilmek ve bu kapsamda anlaşmalı kuruluşlar aracılığıyla elektronik ortamda ve/veya fiziki ortamda anketler düzenlemek,

            Anlaşmalı kurumlarımız ve çözüm ortaklarımız tarafından müşterilerimize öneri sunabilmek, hizmetlerimizle ilgili müşterilerimizi bilgilendirebilmek,

            Hizmetlerimiz ile ilgili müşteri şikayet ve önerilerini değerlendirebilmek,

            Yasal yükümlülüklerimizi yerine getirebilmek ve yürürlükteki mevzuattan doğan haklarımızı kullanabilmek.


            4. Mindland’nin Kişisel Verileri Koruması

            Mindland ile paylaşılan kişisel veriler, Mindland’nin gözetimi ve kontrolü altındadır. Yürürlükteki ilgili mevzuat hükümleri gereğince bilginin gizliliğinin ve bütünlüğünün korunması amacıyla gerekli organizasyonu kurmak ve teknik önlemleri almak ve uyarlamak konusunda veri sorumlusu sıfatıyla sorumluluğu üstlenmiştir. Bu konudaki yükümlülüğünün bilincinde olarak veri gizliliğini konu alan uluslararası ve ulusal teknik standartlara uygun surette periyodik aralıklarda sızma testleri yaptıran kurum, bu kapsamda veri işleme politikalarını her zaman güncellediğini bilginize sunar.

            5. Kişisel Verilerin Üçüncü Kişilerle Paylaşımı

            Müşterilere ait kişisel verilerin üçüncü kişilerle paylaşımı, müşterilerin izni çerçevesinde gerçekleşmekte ve kural olarak müşterinin onayı olmaksızın kişisel verileri üçüncü kişilere aktarılmamaktadır.

            Bununla birlikte, yasal yükümlülükler nedeniyle ve bunlarla sınırlı olmak üzere mahkemeler ve diğer kamu kurumları ile kişisel veriler paylaşılmaktadır. Ayrıca, taahhüt ettiğimiz hizmetleri sağlayabilmek ve verilen hizmetlerin sertifikalandırılmasını yapabilmek için anlaşmalı üçüncü kişilere kişisel veri aktarımı yapılabilmektedir.

            Üçüncü kişilere veri aktarımı sırasında hak ihlallerini önlemek için gerekli teknik ve hukuki önlemler alınmaktadır. Bununla birlikte, kişisel verileri alan üçüncü kişinin veri koruma politikalarından dolayı ve üçüncü kişinin sorumluluğundaki risk alanında meydana gelen ihlallerden Mindland sorumlu değildir.

            Kişisel verileriniz sunulacak hizmetleri geliştirmek ve dağıtım kanallarını güçlendirmek amacıyla Mindland’nin doğrudan/dolaylı yurtiçi/ yurtdışı iştirakleriyle, faaliyetlerini yürütebilmek için işbirliği yaptığı program ortağı kurum, kurulluşlarla, verilerin bulut ortamında saklanması hizmeti aldığı yurtiçi/yurtdışı kişi ve kurumlarla, müşterilerine ticari elektronik iletilerin gönderilmesi konusunda anlaşmalı olduğu yurtiçi/yurtdışındaki kuruluşlarla, bankalararası kart merkezleriyle, anlaşmalı olduğu bankalarla ve sözleşmenin ifasının gerektirdiği hallerde ilgili iş ortaklarıyla paylaşılabilmektedir.

            6. Müşterilerin Kişisel Verilerin Korunması Kanunundan Doğan Hakları

            KVKK uyarınca kişisel verilerinizin;

            a)    İşlenip işlenmediğini öğrenme,

            b)    İşlenmişse bilgi talep etme,

            c)    İşlenme amacını ve amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,

            d)    Yurt içinde / yurt dışında aktarıldığı 3. kişileri bilme,

            e)    Eksik / yanlış işlenmişse düzeltilmesini isteme,

            f)    KVKK’nın 7. maddesinde öngörülen şartlar çerçevesinde silinmesini / yok edilmesini isteme,

            g)    Aktarıldığı 3. kişilere yukarıda sayılan (d) ve (e) bentleri uyarınca yapılan işlemlerin bildirilmesini isteme,

            h)    Münhasıran otomatik sistemler ile analiz edilmesi nedeniyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,

            i)    KVKK’ya aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız hâlinde zararın giderilmesini talep etme haklarına sahip olduğunuzu hatırlatmak isteriz.

            7. Kişisel Verilerle İlgili Mevzuat Değişikliklerinden Haberdar Olmak

            KVKK uyarınca sahip olduğunuz haklar Mindland’nin yükümlülükleridir. Kişisel verilerinizi bu bilinçle ve mevzuatın gerektirdiği ölçüde işlediğimizi, yasal değişikliklerin olması halinde sayfamızda yer alan bu bilgileri yeni mevzuata uygun güncelleyeceğimizi, yapılan güncellemeleri de bu sayfa üzerinden her zaman kolaylıkla takip edebileceğinizi size bildirmek isteriz.

            8. Verinin Güncelliği ve Doğruluğu

            KVKK’nın 4. maddesi uyarınca Mindland’nin kişisel verilerinizi doğru ve güncel olarak tutma yükümlülüğü bulunmaktadır. Bu kapsamda kurumun, yürürlükteki mevzuattan doğan yükümlülüklerini yerine getirebilmesi için müşterilerimizin bizimle doğru ve güncel verilerini paylaşması gerekmektedir. Verilerinizin herhangi bir surette değişikliğe uğraması halinde web sitesinde belirtilen iletişim kanallarıyla veya [email protected] ’a atıp bizimle işletişime geçerek verilerinizi güncellemenizi rica ederiz.

            9. Kişisel Verilerinizle İlgili Sorular Hakkında

            Mindland’ne kişisel verilerinizle ilgili her türlü soru ve görüşünüzü belirtmek için web sitesinde yazan numaradan kurumu arayabilir veya [email protected]  adresine mail atabilirsiniz.

            Yukarıda 6.maddede sayılan haklarınıza ilişkin taleplerinizi Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ’de öngörülen başvuru usullerine uygun olarak Mindland’ne iletmeniz durumunda kurumumuz, talebinizin niteliğine göre bu talebi en kısa sürede ve en geç 30 (otuz) gün içinde ücretsiz olarak sonuçlandıracaktır. Ancak, işlemin ayrıca bir maliyeti gerektirmesi hâlinde Mindland, Kişisel Verileri Koruma Kurulunca belirlenen tarifedeki ücreti talep edebilecektir.

            Kişisel veri sahibi olarak sahip olduğunuz ve yukarıda belirtilen haklarınızı kullanmak için yapacağınız ve kullanmayı talep ettiğiniz hakka ilişkin açıklamalarınızı içeren başvuruda; talep ettiğiniz hususun açık ve anlaşılır olması, talep ettiğiniz konunun şahsınız ile ilgili olması veya başkası adına hareket ediyor iseniz bu konuda noter tarafından onaylı vekâletname veya yetki belgesini ibraz etmeniz gerekecektir. Başvurularınızda, ad-soyad, imza, T.C. kimlik numarası, adres, e-posta adresi, telefon numarası, talep konusu unsurlarının bulunması “Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ” uyarınca zorunludur. Söz konusu unsurları barındırmayan başvurular Mindland tarafından reddedilecektir.
            MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ

            1.    TARAFLAR
            1.1.    SATICIYA AİT BİLGİLER (KURUM)
            Firma Ünvanı : Mindland
            Vergi Dairesi : {firmavergidairesi}
            Vergi Numarası : {firmaverginumara}
            Adres :     {firmaadres}
            Telefon : {firmatelno}
            Mail : [email protected]
            Web : https://mindland.com.tr

            1.2.    ALICIYA AİT BİLGİLER (ÖĞRENCİ)
            Adı Soyadı : {musteriisim}
            T.C. : {musteritc}
            Adres : {musteriadres}
            Telefon : {musteritel}
            E-mail : {musterimail}
            İşbu sözleşmeye taraf olma suretiyle Mindland’nden eğitim içeriği alma talebinde bulunan alıcı, kayıt olma seçeneği üzerinden beyan etmiş olduğu e-posta adresinin Mindland tarafından yapılacak her türlü bildirim için geçerli tebligat adresi sayılacağını, belirtilen e-posta adresine yapılacak her türlü bildirimin kanunen geçerli tebligatın bütün hukuki sonuçlarını doğuracağını bilmektedir.

            2.    SÖZLEŞMENİN KONUSU
            İşbu sözleşmenin konusu alıcının satıcıya https://mindland.com.tr uzantılı web sitesinin, aplikasyonunun ve buna bağlı tüm uygulamaların (“İnternet Sitesi”) üzerinden elektronik ortamda sipariş verdiği, Ön Bilgilendirme
            Formu ve internet sitesinde nitelikleri ve satış bedeli belirtilen hizmetin (“Hizmet”) sunumu ve satışı ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun (“6502 Sayılı Kanun”) ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri gereğince tarafların karşılıklı hak ve yükümlülüklerinin belirlenmesidir.

            3.    SÖZLEŞMEYE KONU HİZMET BİLGİLERİ VE SATIŞ BEDELİ
            3.1.    Sözleşme konusu hizmetin nitelikleri, türü, satış bedeli ve ödeme koşulları ilgili faturada belirtilmektedir.
            ÜRÜN BİRİM FİYAT (TL) ADET TOPLAM (TL) ÖDEME TOPLAM (KDV DAHİL)
            3.2.    Satıcı tarafından sunulan tüm hizmetler mesafeli sözleşmeler hükümlerine tabi olacaktır.
            3.3.    Satıcı tarafından alıcıya ödeme yapabileceği iki yöntem sunulmuştur.
            3.3.1.    Havale/Eft Yolu ile Ödeme: Ödeme, satıcının https://mindland.com.tr web sayfasında satın alınmak istenen ürününün “Havale/EFT ile Öde” ödeme yönteminin seçilerek satın almanın devam ettirilmesidir. Ödeme işleminin, alıcının kayıt olurken https://mindland.com.tr sitesinde bulunan banka hesap numaralarımızdan birine 5 gün içerisinde yapılması gerekmektedir. Havale/EFT yolu ile ödeme sırasında ödeme açıklamasına, alıcının sadece isim ve soy isminin yazılması yeterlidir. Bu ödeme yönteminin seçilmesi halinde, ödeme sağlayıcı kuruluşlar tarafından ilgili ödeme için havale veya EFT masrafları alıcıya yansıtılabilir. Böyle bir durumda, satıcının ilgili havale veya EFT masraflarından dolayı sorumluluğu yoktur.
            3.3.2.    Kredi Kartı ile Ödeme: Ödeme, satıcının https://mindland.com.tr web sayfasında satın alınmak istenen ürün için ürün seçme butonunun tıklanmasının ardından “shopier” sayfasına yönlendirilerek shopier ödeme sistemi yöntemiyle ödemesini gerçekleştirir.
            Fatura Bilgileri İsim Soyisim : {musteriisim}
            T.C. : {musteritc}
            Telefon : {musteritel}
            E-Posta :{musterimail}
            Adres : {musteriadres}
            Ülke : {musteriulke}
            Şehir : {musterisehir}

            4.    GENEL ŞARTLAR
            4.1.    Hizmet, satıcının online eğitim hizmetlerini gerçekleştirdiği https://mindland.com.tr sitesinde bunla birlikte alıcıya mail yoluyla veya sms yoluyla veya kullanıcı profilinde  bildirilmek suretiyle google meets, zoom uygulamaları üzerinden ifa edilecektir.
            4.2.    Alıcının, kurumun satışa sunduğu ürünü/hizmeti satın alması için, mesafeli satış sözleşmesini, ön bilgilendirme formunu ve aydınlatma metnini okuduğunu kabul etmesi gerekir.
            4.2.1.    Alıcı internet sitesi üzerinden kayıt olma işlemi için gerekli bilgileri doldurmasını takiben, shopier üzerinden banka/kredi kartı bilgileriyle veya havale/eft yöntemiyle ödemesini gerçekleştirmelidir. Kredi kartı bilgilerini girdikten sonra işlem tamamlanacaktır.
            4.2.2.    Sözleşmesi sorunsuz onaylanan ve ödemesini yapan üyenin e-posta adresine mail olarak veya telefon numarasına sms olarak satın alma isteminin satıcıya ulaştığını gösteren bir bilgi mesajı gelecektir. Kayıt işlemleri tamamlandıktan itibaren 2 iş günü içerisinde satıcı tarafından sistem kullanımı ve genel bilgilendirmeye dair mail yoluyla alıcıyla iletişim kurulacaktır.
            4.2.3.    Ürün/hizmet alımının eksiksiz olarak gerçekleşmesi halinde söz konusu ürün ve hizmete ait e-fatura ya da e- arşiv fatura en geç 30 iş günü içinde üyenin sözleşmede belirtilen mail adresine gönderilecektir.
            4.3.    Kredi kartı ödeme tarihi banka ile alıcı arasındaki sözleşme hükümlerince belirlenir. Alıcı ayrıca bankanın gönderdiği hesap özetinden ödemelerini takip edebilir.
            4.4.    Alıcının sipariş verdiği hizmet bedelini ödememesi ya da seçmiş olduğu ürüne/hizmete ait satış bedelinin kredi kartı hesabında gerekli meblağ olmaması sebebi ile tahsil edilememesi durumunda hizmet satışı gerçekleşmeyecektir. Alıcı, siparişin işleme alınma zamanının, siparişin verildiği an değil, kredi kartı hesabından gerekli tahsilâtın yapıldığı an olduğunu, havale/eft ile ödemelerde ise, ödemenin satıcı hesabına geçtiği an olduğunu kabul eder. Bu tahsilatın yapılamaması durumunda alıcı, satıcının herhangi bir hizmet sunmakla yükümlü olmayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.
            4.5.    Alıcı, satın aldığı bu hizmeti satıcının yazılı izni olmadan üçüncü kişilere kullandıramaz veya satamaz. Alıcı işbu sözleşmeden dolayı satın almış olduğu hizmetten doğan haklarını, satıcının yazılı izni olmadıkça üçüncü kişilere devir ve temlik edemez.
            4.6.    Alıcı, internet sitesinde açıklanan eğitim hizmeti satın alan kişilere “Kaynak desteği” sağlanacağını; ancak bu kaynak desteğinin her eğitim için fiziki gönderim sağlanacak kaynak desteği olmadığını ve bazı eğitimlerde bu kaynakların kargolanmayacağını, sanal ortam üzerinden gönderileceğini kabul eder.
            4.7 Satıcı; eğitimle ilgili kontenjanın, eğitimin başlamasından 7 gün önceye kadar eğitimin belirlenen sayıya ulaşmaması durumunda, eğitimi 2 ayı geçmemek üzere şartıyla erteleme hakkını veya eğitimi iptal etme hakkını saklı tutar. Eğitimlere göre aşşağıdaki kayıt sayısına ulaşamayan eğitimler ertelenir veya iptal edilir.Bu sayılar şu şekildedir:
            Archicad eğitimi için 20 kişi,
            Sketchup eğitimi için 20 kişi,
            Lumion eğitimi için 20 kişi,
            Photoshop eğitimi için 20 kişi,
            Autocad eğitimi için 20 kişi,
            3Ds max eğitimi için 20 kişi,
            Corona render eğitimi için 20 kişi,
            Revit eğitimi için 20 kişi,
            Dijital Pazarlama eğitimi için 20 kişi,
            Programlama başlangıç c++ eğitimi için 20 kişi,
            TEKNİK ÇİZİM eğitimi için 20 kişi,
            4.7.1.    Eğitim ertelenecek ise; yeni eğitim tarihi, eğitimin başlamasından 7 gün önce alıcıya mail veya sms yoluyla bildirilir. Alıcı 2 ayı geçmemek üzere yapılan ertelemelerde eğitim kaydını iptal edemeyeceğini kabul etmektedir.
            4.7.2.    Eğitim iptal edilecek ise; eğitimin iptal edildiği, eğitimin başlamasından 7 gün önce alıcıya mail veya sms yoluyla bildirilir ve bildirimin yapıldığı tarihten itibaren 14 iş günü içinde alıcının ödeme iadesi gerçekleştirilir.
            Eğitim bir defa ertelenmesine rağmen, belirlenen yeni eğitim tarihinden 7 gün önce gerekli kontenjan sağlanamadıysa eğitim iptal edilmiş sayılır. Bu durumda alıcı derhal bilgilendirilir ve bildirimin yapıldığı tarihten itibaren 14 iş günü içinde ödeme iadesi gerçekleştirilir. Eğitimin ertelenmesinden veya iptal edilmesinden dolayı satıcı sorumlu tutulamaz. Alıcı, eğitimin ertelenmesi veya iptal edilmesinden kaynaklı uğramış olduğu menfi veya müspet herhangi bir zararı satıcıya karşı ileri sürmeyeceğini kabul eder.

            5.    ALICININ BEYAN VE TAAHHÜTLERİ
            5.1.    Alıcı satın aldığı ürün/hizmet içeriğinde yer alan, videolar, sunumlar, görseller, metinler ve diğer eğitim materyallerinin tüm telif haklarının satıcıya ait olduğunu kabul eder ve satıcıdan izin almadan şifrelerini ve eğitim içeriklerini başkalarıyla paylaşmayacağını, içerikleri kopyalayıp çoğaltmayacağını taahhüt eder.
            5.2.    Alıcının siparişe konu olan ürüne/hizmete çok sayıda farklı IP adresinden ulaştığı tespit edilirse, satıcı tarafından mail veya sms yoluyla uyarılır. Alıcın fiilinin devam ettiği tespit edilirse ürüne/hizmete erişimi iptal edilir. Bu durumda ödenen ücret iade edilmez.

            6.    SATICININ BEYAN VE TAAHHÜTLERİ
            6.1.    Satıcı, sözleşme konusu ürünü/hizmeti “Tüketici Mevzuatı” na uygun olarak, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun olarak alıcıya sunmakla mükelleftir.
            6.2.    Satıcı, mücbir sebepler ya da olağanüstü durumlarda sözleşme konusu ürünü/hizmeti alıcıya sunamazsa, mücbir sebebin veya olağanüstü durumun geçtiği ve iletişim kurmanın mümkün olduğu en kısa sürede bu durumu alıcıya bildirmekle mükelleftir.

            7.    CAYMA HAKKI VE İSTİSNALARI
            7.1.    İşbu Sözleşme konusu hizmet, online eğitim hizmetlerini içermektedir. Bu bakımdan, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanuna dayanarak hazırlanan Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin 15/ğ Maddesi uyarınca “elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler” kapsamında kalması sebebiyle alıcının cayma hakkı bulunmamaktadır.
            7.2.    Alıcı, eğitimin başlangıç tarihi henüz gelmediği için veya 4.7. madde hariç satıcıdan kaynaklı herhangi bir sebeple hizmete erişme olanağı yoksa sözleşmenin kurulması tarihinden itibaren 14 gün içinde [email protected]  üzerinden yapacağı yazılı başvuruyla cayma hakkını kullanabilir.

            8.    İPTAL VE İADE ŞARTLARI
            8.1.    Alıcı, işbu sözleşmenin başlangıcından itibaren -hizmet başlamadıysa- 14 günlük süre içinde sözleşmeden cayma hakkını kullanarak sözleşmeyi sonlandırabilir.
            8.2.    Alıcı, sınava hazırlık eğitim hizmetlerinden birini aldıysa ve kendisinden kaynaklanmayan mücbir sebeplerle bu hizmeti alamayacak durumda kalmadıysa dondurabilir veya sözleşmeyi iptal edebilir. Alıcı hizmeti dondurma veya iptal etme tercihini bir dilekçe ile [email protected]  ‘ a iletecektir.
            8.2.1.    Alıcı hizmeti dondurmayı tercih ederse, bir sonraki sınav dönemine veya alıcının tercih ettiği bir döneme geçişi sağlanır. Satıcının bir sonraki dönem için fiyat politikasında değişme olması durumunda bu değişim alıcıya yansıtılır.
            8.2.2.    Alıcı hizmeti iptal etmeyi tercih ederse, kendisine gönderilen kaynakların, almış olduğu eğitimlerin, kdv nin ve sistem giderlerinin kesintisi yapılır. Kalan ödeme tutarı alıcının sözleşmeyi iptal ettiği andan itibaren 14 gün içinde alıcı tarafından belirtilen banka hesabına iade edilir.

            9.    Fikri Mülkiyet Hakları
            a) Site'nin (tasarım, metin, imge, html kodu ve diğer kodlar da dahil ve fakat bunlarla sınırlı olmamak kaydıyla) tüm elemanları (Mindland'in telif haklarına tabi çalışmalar) Mindland'e ait olarak ve/veya Mindland tarafından üçüncü bir kişiden alınan lisans hakkı altında kullanılmaktadır. Kullanıcı'lar, Mindland Hizmet'lerini, Mindland bilgilerini ve Mindland'in telif haklarına tabi çalışmalarını yeniden satamaz, paylaşamaz, dağıtamaz, sergileyemez, çoğaltamaz, bunlardan türemiş çalışmalar yapamaz veya hazırlayamaz, veya başkasının Mindland'in Hizmet'lerine erişmesine veya kullanmasına izin veremez; aksi takdirde, lisans verenler de dahil ancak bunlarla sınırlı olmaksızın, üçüncü kişilerin uğradıkları zararlardan dolayı Mindland'den talep edilen tazminat miktarını ve mahkeme masrafları ve avukatlık ücreti de dahil ancak bununla sınırlı olmamak üzere diğer her türlü yükümlülükleri karşılamakla sorumlu olacaklardır.
            b) Mindland'in, Mindland Hizmet'leri, Mindland bilgileri, Mindland telif haklarına tabi çalışmalar, Mindland ticari markaları, Mindland ticari görünümü veya Site vasıtasıyla sahip olduğu her tür maddi ve fikri mülkiyet hakları da dahil tüm malvarlığı, ayni ve şahsi hakları, ticari bilgi ve know-how'a yönelik tüm hakları saklıdır.
            c) Kullanıcılar, Mindland'in Marka ve Logosu'nun kullanımına ilişkin kurallara uygun davranacaklarını kabul, beyan ve taahüt ederler.

            10.    Sözleşme Değişiklikleri
            a) Mindland, tamamen kendi takdirine bağlı ve tek taraflı olarak, işbu Kullanıcı Sözleşmesi ve eklerini, uygun göreceği herhangi bir zamanda, Site'de ilan etmek suretiyle değiştirebilir. İşbu Kullanıcı Sözleşmesi'nin değişen hükümleri, ilan edildikleri tarihte veya önceden belirtilen geçerlilik tarihi olması halinde ise geçerlilik tarihinde geçerlilik kazanacak; geri kalan hükümler, aynen yürürlükte kalarak hüküm ve sonuçlarını doğurmaya devam edecektir. İşbu Kullanıcı Sözleşmesi, Kullanıcı'nın tek taraflı beyanları ile değiştirilemez.
            b) İşbu Kullanıcı Sözleşmesi mevcut kayıtlı tüm kullanıcılar açısından 05.03.2013 tarihinde ve bu tarihte ve sonrasında kayıt olan tüm kullanıcılar açısından kayıt oldukları kayıt tarihinden itibaren geçerlilik kazanacaktır. Sözleşmenin bir önceki halini sayfanın en altında inceleyebilirsiniz.)

            11.    Sözleşmenin Feshi
            İşbu Kullanıcı Sözleşmesi, Kullanıcı Site'ye üye olduğu sürece yürürlükte kalacak ve taraflar arası hüküm ve sonuçlarını doğurmaya devam edecek; Kullanıcı'nın  geçici veya kalıcı olarak üyeliğinin durdurulması hallerinde sona ermiş sayılacaktır. Mindland, Kullanıcı'ların işbu Kullanıcı Sözleşmesi'ni ve/veya, Site içinde yer alan kullanıma, üyeliğe ve Hizmet'lere ilişkin benzeri kuralları ihlal etmeleri durumunda ve özellikle aşağıda sayılan hallerde, Kullanıcı Sözleşmesi'ni tek taraflı olarak feshedebilecek ve Kullanıcı'lar, fesih sebebiyle, Mindland'in uğradığı tüm zararları tazmin etmekle yükümlü olacaktır:
            a) Kullanıcı'nın, herhangi bir yöntem kullanarak, Site'nin işleyişini manipüle edecek davranışlarda bulunması,
            b) Kullanıcı'nın kendisi için oluşturulmuş Kullanıcı profilini başkasına devretmesi veya kullanıma açması,
            c) Kullanıcı'nın üçüncü kişilerin haklarına tecavüz eden ve/veya etme tehlikesi bulunan fillerde bulunması,

            12.    MÜCBİR SEBEP
            12.1.    Satıcının çalışma imkânlarını kısmen veya tamamen, geçici veya daimi olarak durduracak şekilde ve derecede meydana gelen kanunlarla belirlenmiş doğal afetler, harp, seferberlik, yangın, infilak, grev, lokavt, yetki iptali, durdurma, resmi merciler tarafından alınmış kararlar ve şirketin kontrolü haricinde meydana gelen haller mücbir sebep sayılır. Bu gibi durumlarda mücbir sebebin devamı süresince şirket yükümlülüklerini yerine getirmemesi veya geç yerine getirmesi sebebiyle sorumlu olmayacaktır. Kurum mücbir sebebin meydana gelişini müteakip derhal yazılı veya diğer iletişim kanalları ile alıcıya durumu bildirecektir.
            Hukuken 'mücbir sebep' sayılan tüm hallerde, Mindland, işbu Kullanıcı Sözleşmesi ile belirlenen yükümlülüklerinden herhangi birini geç veya eksik ifa etme veya ifa etmeme nedeniyle yükümlü değildir. Bu ve bunun gibi durumlar, Mindland için, gecikme, eksik ifa etme veya ifa etmeme veya temerrüt addedilmeyecek veya bu durumlar için Mindland'den herhangi bir nam altında tazminat talep edilemeyecektir. "Mücbir sebep" terimi, doğal afet, isyan, savaş, grev, iletişim sorunları, altyapı ve internet arızaları, elektrik kesintisi ve kötü hava koşulları da dahil ve fakat bunlarla sınırlı olmamak kaydıyla, ilgili tarafın makul kontrolü haricinde ve gerekli özeni göstermesine rağmen önleyemediği, kaçınılamayacak olaylar olarak yorumlanacaktır.

            13.    İHTİLAFLARIN ÇÖZÜMÜ
            Alıcı satın aldığı hizmetler kapsamında satıcının sunduğu hizmetlere ilişkin tüm talep ve şikâyetlerini belirtilen iletişim kanalları aracılığıyla satıcıya iletmelidir. Alıcı, talep veya şikâyetlerinin sonuçsuz kalması halinde hukuki uyuşmazlıkların çözümü için Tüketici Hakem Heyetine veya Tüketici Mahkemesine başvurabilir. Yetkili Tüketici Hakem Heyeti veya Tüketici Mahkemesi, alıcının ikametgâhının bulunduğu yer Tüketici Hakem Heyeti veya Tüketici Mahkemesidir.


            14.    YÜRÜRLÜK

            14.1.    İşbu sözleşmenin kabul edilerek onaylanması ve internet sitesi üzerinden verilen siparişe ait ödemenin gerçekleşmesi ile birlikte alıcı, işbu sözleşmenin tüm koşullarını kabul etmiş sayılacak ve işbu sözleşme yürürlüğe girecektir.
            14.2.    Alıcı, satıcının isim, unvan, açık adres, telefon ve diğer erişim bilgileri, sözleşme konusu hizmetin temel nitelikleri, vergiler dahil olmak üzere satış fiyatı, ödeme şekli, satışa konu hizmet ile ilgili tüm ön bilgiler ve cayma hakkının kullanılması ve bu hakkın nasıl kullanılacağı, şikayet ve itirazlarını iletebileceği resmi makamlar ve sözleşmenin getirdiği tüm hak ve yükümlülükler konusunda anlaşılır, internet ortamına ve 6502 Sayılı Kanun’a uygun şekilde satıcı tarafından bilgilendirildiğini bu hususlarda doğru ve eksiksiz olarak bilgi sahibi olduğunu, bu ön bilgileri elektronik ortamda teyit ettiğini ve sonrasında hizmet siparişi verdiğini, kabul, beyan ve taahhüt eder.
            14.3.    https://mindland.com.tr sitesinde yer alan KVKK Aydınlatma Metni Ve Gizlilik Sözleşmesi, Ön Bilgilendirme Formu, alıcı tarafından verilen sipariş üzerine düzenlenen fatura iş bu sözleşmenin ayrılmaz parçalarıdır.  Alıcı işbu sözleşmedeki maddelerin tamamını okuyup anladığını ve bütün maddelerin geçerli olacağını kabul eder.

            ÖN BİLGİLENDİRME FORMU

            1.    KONU
            Ön Bilgi Formu’ nun konusu, satıcının alıcıya satışını yaptığı, aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürün/hizmetin satışı ve kullanılması ile ilgili olarak Türk Ticaret Kanunu, Borçlar Kanunu ve 6502 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanunu ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerini kapsamaktadır. Ön Bilgilendirme Formu’ nda belirtilen bilgiler, Mesafeli Satış Sözleşmesi’ nin ayrılmaz bir parçasıdır.
            Alıcı ve satıcının unvan, açık adres, telefon ve diğer erişim bilgileri, satışa konu ürünün/hizmetin temel nitelikleri, satış fiyatı, ödeme yöntemleri satışa konu şey ile ilgili tüm ön bilgiler ve ürün/hizmet ile ilgili şikayet ve itirazlarını iletebileceği resmi makamlar hakkında açık, anlaşılır ve internet ortamına uygun şekilde satıcı tarafından bilgilendirildiğini; bu ön bilgileri elektronik ortamda teyit ettiğini, ürünü/hizmeti satın alma işleminin gerçekleşmesinin akabinde -Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin m.15/ğ bendi uyarınca- cayma hakkının bulunmadığını bu sözleşme hükümlerince teyit, kabul ve beyan eder.

            2.    TARAFLAR
            2.1.    SATICIYA AİT BİLGİLER (KURUM)
            Firma Ünvanı :<<FİRMA ÜNVANI>
                >
                Vergi Dairesi :
                Vergi Numarası :
                Adres :                  Telefon :
                Mail : [email protected]    Web : https://mindland.com.tr

                2.2.    ALICIYA AİT BİLGİLER (ÖĞRENCİ)
                Adı Soyadı : {musteriisim}
                T.C. : {musteritc}
                Adres : {musteriadres}
                Telefon : {musteritel}
                E-mail : {musterimail}

                3.    SÖZLEŞMENİN KONUSU VE ÜRÜN BEDELİ
                3.1.    İşbu sözleşmenin konusu alıcının satıcıya https://mindland.com.tr uzantılı web sitesinin, aplikasyonunun ve buna bağlı tüm uygulamaların (“İnternet Sitesi”) üzerinden elektronik ortamda sipariş verdiği, Ön Bilgilendirme Formu ve internet sitesinde nitelikleri ve satış bedeli belirtilen hizmetin (“Hizmet”) sunumu ve satışı ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun (“6502 Sayılı Kanun”) ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri gereğince tarafların karşılıklı hak ve yükümlülüklerinin belirlenmesidir.
                3.2.    Hizmet paketine ilişkin bilgiler aşağıda yer almaktadır. Paket fiyatına vergiler dahil değildir, paketlerin fiyatlarına ek olarak ayrıca vergiler yansıtılır. Paket, Mindland tarafından özgün ve yaratıcı konseptlerle hazırlanmış eğitim hizmetinden oluşur.
                3.3.    Ürün görsel ve duysal tekniklerle hazırlanan, yalnızca internet üzerinden erişilebilen eğitim hizmetlerini içerir. Ürün içerisinde yer alan eğitim içerikleri canlı ve kayıtlı içeriklerle gerçekleştirilmektedir. Sisteme erişimin başlamasıyla sözleşmenin ifası başlamış olur. Sisteme erişimin sona erdiği tarihte hizmet ifası son bulmuş olur.
                3.5.    Satın almaya konu hizmet online bir paneldir ve kullanıcı adı ve şifrenin ilgili yerlere yazılmasıyla sisteme giriş aktifleşir. Herhangi bir kuruluma ihtiyaç yoktur. Alıcı hizmeti kullanırken internet ağına sahip olması gerektiğini bilmekte ve kabul etmektedir.
                3.6.    Hizmet/ürün ile ilgili daha detaylı bilgi, https://mindland.com.tr adresindedir. Ayrıca, hizmet/ürüne ilişkin detaylı kullanım şartlarına Mesafeli Satış Sözleşmesi’nden ulaşılabilir. Alıcı buna ek olarak, satıcının {firmatelno} numaralı telefonu üzerinden satıcı ile irtibata geçebilir.

                4.    ÖDEME YÖNTEMLERİ
                Ödeme, aşağıda belirtilen yöntemlerden biri ile yapılır:
                4.1.    Havale/Eft Yolu ile Ödeme: Ödeme, satıcının https://mindland.com.tr web sayfasında satın alınmak istenen ürününün “Havale/EFT ile Öde” ödeme yönteminin seçilerek satın almanın devam ettirilmesidir. Ödeme işleminin, alıcının kayıt olurken https://mindland.com.tr web sitemizde sabit olarak bulunan banka hesap numaralarımızdan birine 5 gün içerisinde yapılması gerekmektedir. Havale/EFT yolu ile ödeme sırasında ödeme açıklamasına, alıcının sadece isim ve soy isminin yazılması yeterlidir. Bu ödeme yönteminin seçilmesi halinde, ödeme sağlayıcı kuruluşlar tarafından ilgili ödeme için havale veya EFT masrafları alıcıya yansıtılabilir. Böyle bir durumda, satıcının ilgili havale veya EFT masraflarından dolayı sorumluluğu yoktur.
                4.2.    Kredi Kartı ile Ödeme: Ödeme, satıcının https://mindland.com.tr web sayfasında satın alınmak istenen ürünün “Kredi Kartı ile Öde” ödeme yönteminin seçilerek almanın devam ettirilmesidir. Alıcı, ‘’Onayla ve Devam Et’’ butonunun tıklanmasının ardından ‘Shopier Ödeme’ sayfasına yönlendirilerek ödemesini gerçekleştirir.

                5.    HİZMETİN/ÜRÜNÜN KULLANILMASI VE SATICININ BORCUNU İFASI
                5.1.    Alıcı hizmet/ürün hakkında işbu Ön Bilgilendirme Formu'nu okumakla ve satın almanın ilk aşamasında doldurulan isim, soyisim, adres, telefon, e-mail bilgilerinin işlenmesinin hukuka uygunluğu hakkında Aydınlatma Metni’ ni onaylamakla anılan hususlarda bilgilendirildiğini kabul eder.
                5.2.    Alıcı, satın alma için Mesafeli Satış Sözleşmesi’ni dikkatlice okur ve onaylar.
                5.3.    Alıcının ürün/hizmet bedelini ödemesini müteakip satışın tamamlanması ile başka bir işleme gerek olmaksızın ürün/hizmet, satın alma işleminin tamamlandığı tarihten itibaren ürün/hizmete konu eğitim içeriğinde belirlenen süre boyunca alıcı (kullanıcı) erişimine açılır. Bu kapsamda, ürün/hizmet kapsamındaki içeriğe erişimde kullanılacak kullanıcı adı ve parola, ödeme işlemi tamamlandığı andan itibaren 2 iş günü içinde, satın alma işlemleri sırasında formda beyan edilen e-mail hesabına ve alıcının sms sistemine gönderilir.
                6.    CAYMA HAKKI
                6.1.    İşbu Sözleşme konusu hizmet, online eğitim hizmetlerini içermektedir. Bu bakımdan, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanuna dayanarak hazırlanan Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin 15/ğ Maddesi uyarınca “elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler” kapsamında kalması sebebiyle alıcının cayma hakkı bulunmamaktadır.
                6.2.    Alıcı, eğitimin başlangıç tarihi henüz gelmediği için veya satıcıdan kaynaklı herhangi bir sebeple hizmete erişme olanağı yoksa sözleşmenin kurulması tarihinden itibaren 14 gün içinde [email protected]  üzerinden yapacağı yazılı başvuruyla cayma hakkını kullanabilir.
                7.    ÜRÜN KAPSAMINDAKİ FİKRİ VE SINAİ HAKLAR
                Alıcı, ürün/hizmetin barındırdığı görsel, grafik, ses, ders anlatımı gibi içeriklerin satıcı mülkiyetinde ya da kullanım hakkının satıcıya ait olduğunu, ürünü/hizmeti satın almakla yalnızca Mesafeli Satış Sözleşmesi’nde belirlenen şekilde ve ürün/hizmet içeriğinde belirlenen süre ile mevzuat ve sözleşme sınırları içinde, münhasıran kullanma hakkını haiz olduğunu beyan ve kabul eder.
                8.    KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI
                8.1.    Alıcı, satın alma aşamalarından herhangi birinde satıcı ile paylaşılan kişisel verilerinin; sözleşmenin kurulmasını sağlamak ve kanundan doğan kendi yükümlülüğünü ifa etmek için işleyeceğini ve muhafaza edeceğini bilir.
                8.2.    Alıcı, Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında hazırlanan Aydınlatma Metni’ ne ödeme aşamasında ve https://mindland.com.tr internet sitesinde kurumsal bölümünden erişebilir.
                9.    DİJİTAL İÇERİKLERİN İŞLEVSELLİĞİNİ ETKİLEYEBİLECEK TEKNİK KORUMA ÖNLEMLERİ

                9.1.    Ürün/hizmet içeriklerine internet üzerinden erişim sağlanması mümkün olup, bulunulan yerdeki internet bağlantı yöntem ve hızı, kullanılmakta olan elektronik cihazın teknik özellikleri, ürün/hizmetten etkin ve verimli yararlanılmasını etkileyebilecektir. Bu nedenle alıcı/kullanıcının, ürün/hizmetten en iyi şekilde yararlanabilmesi için yeterli hızda bir internet bağlantısına ve bağlantıyı destekleyen donanıma sahip bir elektronik cihaza sahip olması önerilir.

                10.    MÜCBİR SEBEP
                Satıcının çalışma imkânlarını kısmen veya tamamen, geçici veya daimi olarak durduracak şekilde ve derecede meydana gelen kanunlarla belirlenmiş doğal afetler, harp, seferberlik, yangın, infilak, grev, lokavt, yetki iptali, durdurma, resmi merciler tarafından alınmış kararlar ve şirketin kontrolü haricinde meydana gelen haller mücbir sebep sayılır. Bu gibi durumlarda mücbir sebebin devamı süresince şirket yükümlülüklerini yerine getirmemesi veya geç yerine getirmesi sebebiyle sorumlu olmayacaktır. Kurum (satıcı) mücbir sebebin meydana gelişini müteakip derhal yazılı veya diğer iletişim kanalları ile alıcıya durumu bildirecektir.

                11.    İHTİLAFLARIN ÇÖZÜMÜ
                Alıcı satın aldığı hizmetler kapsamında satıcının sunduğu hizmetlere ilişkin tüm talep ve şikâyetlerini belirtilen iletişim kanalları aracılığıyla satıcıya iletmelidir. Alıcı, talep veya şikâyetlerinin sonuçsuz kalması halinde hukuki uyuşmazlıkların çözümü için Tüketici Hakem Heyetine veya Tüketici Mahkemesine başvurabilir. Yetkili Tüketici Hakem Heyeti veya Tüketici Mahkemesi, alıcının ikametgâhının bulunduğu yer Tüketici Hakem Heyeti veya Tüketici Mahkemesidir.

                12.    YÜRÜRLÜK
                12.1.    İşbu sözleşmenin kabul edilerek onaylanması ve internet sitesi üzerinden verilen siparişe ait ödemenin gerçekleşmesi ile birlikte alıcı, işbu sözleşmenin tüm koşullarını kabul etmiş sayılacak ve işbu sözleşme yürürlüğe girecektir.
                12.2.    Alıcı, satıcının isim, unvan, açık adres, telefon ve diğer erişim bilgileri sözleşme konusu hizmetin temel nitelikleri, vergiler dahil olmak üzere satış fiyatı, ödeme şekli, satışa konu hizmet ile ilgili tüm ön bilgiler ve “cayma” hakkının kullanılması ve bu hakkın nasıl kullanılacağı, şikayet ve itirazlarını iletebilecekleri resmi makamlar ve sözleşmenin getirdiği tüm hak ve yükümlülükler konusunda anlaşılır, internet ortamına ve 6502 Sayılı Kanun’a uygun şekilde satıcı tarafından bilgilendirildiğini bu hususlarda doğru ve eksiksiz olarak bilgi sahibi olduğunu, bu ön bilgileri elektronik ortamda teyit ettiğini ve sonrasında hizmet siparişi verdiğini, kabul, beyan ve taahhüt eder.
                12.3.    https://mindland.com.tr sitesinde yer alan KVKK Aydınlatma Metni ve Gizlilik Sözleşmesi, Ön Bilgilendirme Formu, alıcı tarafından verilen sipariş üzerine düzenlenen fatura işbu sözleşmenin ayrılmaz parçalarıdır.
                Alıcı; 6502 Sayılı Kanunun 48. madde, 2. Fıkrası ve Mesafeli Satış Sözleşmesi Yönetmeliğinin 5., 6. ve 7. maddeleri gereğince Ön Bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini kabul, taahhüt ve beyan eder.

                Ticari Elektronik İleti Metni
                Mindland olarak, Kullanım Koşulları ve Mesafeli Sözleşmeler kapsamında 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Hakkında Kanuna uygun olarak e-posta ve telefon numarası bilgilerinizi toplamakta ve işlemekteyiz. Kişisel verilerinizin işlenmesi hakkında detaylı bilgiye "KVKK Aydınlatma Metni" ile ulaşabilirsiniz.
                Bu metne onay vermeniz halinde, 6563 Sayılı Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun ve 29417 sayılı Resmi   Gazete’de   yayınlanan   Ticari   İletişim   ve   Ticari   Elektronik   İletiler   Hakkında   Yönetmelik   kapsamında, sunduğumuz ürün ve hizmetlere ilişkin olarak e-posta mesajı ile ticari amaçlı reklam,kampanya ve sunulan hizmetler ile içeriklere ilişkin bilgilendirmesi yapılmasını ve bu amaçla kişisel verilerinizin işlenmesine açık rıza verdiğinizi kabul etmiş sayılırsınız.
                Ticari  elektronik  ileti  gönderilmesine  ilişkin  onayınızı  İleti  Yönetim  Sistemi  üzerinden  (vatandas.iys.org.tr)  veya tarafımızla [email protected]  üzerinden iletişime geçerek her zaman geri alabilirsiniz. Ret bildiriminin tarafımıza ulaştığı tarihten itibaren 5 iş günü içinde ticari elektronik ileti gönderimi durdurulacaktır.

                ÇEREZ POLİTİKASI

                Siz saygıdeğer ziyaretçilerimizin web sitemizi daha iyi deneyimlemelerini sağlamak amacıyla, web sitemizde çerez (cookie) kullanmaktayız. İşbu Çerez Politikamız; web sitemize gelen siz saygıdeğer ziyaretçilerimizi, Mindland tarafından kullanılan çerezlerin neler olduğu ve çerez tercihlerinin tarafınızca nasıl yönetilebileceği konularında bilgilendirmek amacıyla hazırlanmıştır.
                Bu Çerez Politikası, Mindland tarafından hazırlanan ve yürütülen internet sitesinde kullanılan Çerez(Cookie)ler için geçerli olup, Mindland’nin çerez kullanımına ilişkin ilkelerini açıklamaktadır. Bu site farklı çerez türleri kullanmaktadır. Bazı çerezler, sayfalarımızda yer alan üçüncü şahıs hizmetleri tarafından yerleştirilir. Çerez Beyanından kabulünüzü web sitemiz üzerinden dilediğiniz zaman değiştirebilir veya geri çekebilirsiniz. Kim olduğumuz, bizimle nasıl iletişime geçebileceğiniz ve kişisel verilerinizi nasıl kullandığımız hakkında daha fazla bilgiyi Aydınlatma Metni ve Gizlilik Politikamızdan öğrenebilirsiniz.

                ÇEREZ (COOKİE) NEDİR?
                Çerez; bir internet sitesinin kendisinden beklenen performansta çalışması, ziyaretçi deneyiminin iyileştirilmesi, geliştirilmesi ve optimize edilmesi amaçları ile tarayıcınızdan, bilgisayarınızda veya mobil cihazınızda saklamasını istediği küçük bir veri parçasıdır. Çerez, web sitesinin eylemlerinizi veya tercihlerinizi zaman içerisinde “hatırlamasına” imkân verir. Kullanıcılar arzu etmeleri durumlarda, istedikleri zaman izin vermiş oldukları çerezleri silebilirler.

                ÇEREZ (COOKİE) TÜRLERİ NELERDİR?
                – Zorunlu Çerezler
                Web sitemizin doğru bir şekilde çalışmasını sağlayan ve web sitemizin özelliklerini siz ziyaretçilerimizin faydalı bir şekilde kullanmasına imkân veren teknik çerezlerdir. Oturum çerezi kategorisinde yer alırlar. Web sitesinin doğru bir işlev gösterebilmesi için bu çerezlerin kullanımı zorunludur. Zorunlu çerezlerin kullanımı için, siz saygıdeğer ziyaretçilerimizin onayı gerekmemektedir.
                -Persistent Cookies (Kalıcı Çerez)
                Kalıcı çerezleri, siz ziyaretçilerimizin web sitemizdeki tercihlerini hatırlamak için kullanmaktayız. Bu tür çerezler; tarayıcınızı veya bilgisayarınızı kapattıktan sonra dahi cihazınızda kalmaktadır. Kalıcı çerezler, internet sağlayıcısı tarafından belirlenen geçerlilik tarihi sona erene kadar veya siz ziyaretçilerimiz çerezleri silene kadar bilgisayarınızda dururlar.
                Kalıcı çerezleri; siz ziyaretçilerimizin web sitemizdeki davranışlarını analiz ederek, size ve web sitemizi ziyaret eden başka kullanıcılara yönelik olarak web sitemizin işlevini iyileştirebilmek amacıyla kullanmaktayız.
                -Birinci Taraf ve Üçüncü Taraf Çerezleri
                Web sitemizden en iyi verimi alabilmeniz için, hem birinci taraf hem de üçüncü taraf çerezlerini kullanmaktayız. Birinci taraf çerezlerini kullanırken, siz ziyaretçilerimizin dil ve konum tercihlerinizi belirleyebilmek ve/veya web sitemizin işlevselliğini sağlayabilmek amaçlarını gütmekteyiz.
                Üçüncü taraf çerezleri ise, Mindland dışında başka web sitesi sahiplerine aittir ve bu kişilerce yönetilir. Bu çerezlere, web sitemiz aracılığıyla yapmış olduğunuz birtakım başvurularınızın iletimi ve web sitemiz dışında da birtakım reklamlara izin verilmesi amaçlarıyla birtakım formlar iletmek için gerek duyulabilir.
                -Performans Ve Analiz Çerezleri
                Web sitemizin ziyaretçilerimizin talepleri ve kullanımı çerçevesinde geliştirilmesi amacına hizmet etmek üzere; siz saygıdeğer ziyaretçilerimizin web sitemizi ve sitemizde bulunan uygulamaları (izlenen sayfalar, ziyaretin ortalama süresi, vs.) nasıl kullandığı hakkında bilgi toplamak için kullanılır.
                -İzleme Çerezleri
                İzleme çerezleri siz ziyaretçilerimizin internet tarama davranışlarını izlemek ve ziyaret ettikleri çeşitli internet sitelerinden, kendi tarama davranışına göre veri ve bilgi toplamak için kullanılır.
                Mindland Olarak Web Sitesinde Hangi Tür Çerezleri Kullanıyoruz?
                Mindland, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ve ilgili mevzuata uygun olarak farklı türde çerezler kullanmaktadır. Mindland web sitesi tarafından kullanılan çerezler ve çerezlere ait kullanım amaçları şu şekildedir;
                -Analitik ve İşlevselliğe Yönelik Çerez Kullanımı
                Web sitemizin sistemlerinin kullanımını kolaylaştırmak, kullanıcı özelinde kullanım özellikleri sağlamak amacıyla, kullanıcıların bilgilerini ve geçmiş seçimlerini hatırlatan çerezler kullanabilmektedir. Toplanan işbu bilgilere dayanarak internet sitemiz, toplanan bilgiler doğrultusunda siz ziyaretçilerimize içerik gösterebilir, ziyaretçimizin sitemizi ilk ziyaretindeki dil seçimini veya sitemizde bir metin okurken seçmiş olduğu font boyutunun hatırlanmasını sağlar. Bu tür çerezlerin kullanımına izin verilmemesi durumunda; internet sitemizin bazı bölümleri gerektiği gibi yahut hiç kullanılamayabilir. Yine izin verilmemesi durumunda internet sitemizin siz ziyaretçilerimize sağlayabileceği desteğin seviyesini düşürebilir. Ayrıca web sitemizce siz ziyaretçilerimizin tercihlerinin hatırlanamaması durumunda, size özel bir özelliğin kullanılmaması ya da gösterilmemesine sebep olabilir.
                Sitemizin performansını ve siz saygıdeğer ziyaretçilerimizin sitemizi nasıl kullandığını analiz etmek adına aşağıdaki analitik ve işlevsel araçları da kullanıyoruz:
                – Google Remarketing
                Sitemizi ziyaretinizin ardından, siz ziyaretçilerimizin sitemizde gezmiş olduğu sayfalar ve/veya incelemiş olduğu makale ve diğer içeriklerimiz ile ilgili benzer ürün ve içerikleri, sitemizden ayrıldıktan sonra diğer internet alanlarında görmesidir. Remarketing, uygulamasını siz ziyaretçilerimiz ile yeniden bağlantı kurabilmek ve ziyaretçilerimizin ilgilenebilecekleri ve etkileşime geçebilecekleri ürünleri göster

                – Facebook Pixel
                Siz ziyaretçilerimizin hangi platform ve/veya içerik tarafından sitemize yönlendirildiğini ve internet sitemizde gerçekleştirdiği eylemleri anlamak, bu eylemlerin sonuçlarını ölçmek, siz ziyaretçilerimizin ilgisi doğrultusunda, ziyaretçilerimize özel hedef kitleler oluşturmak ve bu hedef kitlelere erişmek için kullanmaktayız. Bu analiz aracı ve çalışma şekli ile ilgili olarak detaylı bilgilere https://www.facebook.com/business/help/651294705016616 adresinden ulaşabilirsiniz. Hesap genelinde kişiselleştirilmiş reklamları devre dışı bırakmak için Reklam Tercihlerinizi ziyaret edebilirsiniz.

                ÇEREZLERİ DEVREDIŞI BIRAKMA YÖNTEMLERİ NELERDİR?
                İnternet tarayıcınızın çeşidine göre aşağıdaki adımları izleyerek, çerezler hakkında bilgi edinip, Mindland tarafından kullanılan çerezlere izin verme veya reddetme hakkınızı kullanabilirsiniz:
                Chrome (Bilgisayar,Android,iPhone,iPad): https://support.google.com/chrome/answer/95647 Mozilla Firefox: https://support.mozilla.org/tr/kb/web-sitesi-tercihleri-cerezleri-acip-kapatma
                Internet Explorer: https://support.microsoft.com/tr-tr/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies
                Safari (Bilgisayar): https://support.apple.com/tr-tr/guide/safari/sfri11471/mac
                Yandex: https://yandex.com.tr/support/browser-classic/personal-data-protection/cookies.xml
                Safari (Telefon): Telefonunuzun “Ayarlar” bölümünden “safari” sekmesini seçip, “Gizlilik ve Güvenlik” Bölümünden tüm çerez yönetiminizi sağlayabilirsiniz.
                Diğer tarayıcılar için de (opera, microsoft edge gibi), ilgili tarayıcıların yardım veya destek sayfalarını inceleyebilir ve çerezlere dair izin ayarlarını düzenleyebilirsiniz.